Onsdag

Hej!!

Går dagen " bjöds " på div sjukbesök , var som sagt först på vårdcentralen men efter massa prover o annat så visste dom inte vad dom skulle göra mera så jag blev iväg skickad till akuten istället , där gjorde dom precis samma prover igen ( trots att jag hade med papper på alla mina värden ) och även där stod även dom som frågetecken till slut och skrev ut mig efter dryga 4 timmar och sa att om jag har fortsatt besvär så ska jag kontakta vc igen.. Ehh ok!?!?

Så ja .. Jag ligger fortfarande hemma och hoppas att allt ska vara tipp topp imorgon när jag vaknar ( har tänkt så i en vecka nu)

Alla prover och blodtrycket är bra- väldigt skönt att veta tycker jag men vad händer sen då?


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Usch det är så jobbigt när de inte hittar vad som är fel. Det var ju likadant när jag fick mina hjärtklappningar: de hittade inget galet och till slut gick det ju över typ av sig själv. Men det var himla tufft att inte veta vad som låg bakom.

Hoppas du mår bättre snart!

2012-10-17 @ 23:16:02
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Ja verkligen tröttsamt!
Jag hoppas verkligen att det blir samma för mig, att den en morgon bara ska vara bra igen!

Tusen tack för omtanken !!

2012-10-18 @ 08:07:06
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0