Dagarna som gått..

Heej på er!

Idag onsdag har jag varit på förlossningen för det trycker så i magen, är hård o det pressar oerhört mycket neråt så att det känns som om att bebisen kommer ut nu samt så att jag ibland inte kan gå, men efter ekg,ultraljud o d.i.v andra tester så visade det sig att allt är precis som det ska,o det känns väldigt skönt att veta det iallafall!

Igår tisdag så var det återigen dags för utvecklings samtal på dagis ,elliot är en omtyckt kompis men retas emellanåt, stamningen är mycket bättre samt att han är helt såld på pyssel :)

O i söndags när jag o elliot skulle åka hem ifrån Uddevalla så skulle vi ta vägen om IKEA tillsammans med mor min, men hennes bil började koka på motorvägen , i vanliga fall tar det ca 40 min till IKEA men denna dagen tog det 2 timmar !?!.. o inte för att tala om så tog det 5 timmar för mamsen att ta sig hem.. usch!
Hon kunde köra 5-10 min innan hon var tvungen o stanna igen..tröttsamt som tusan!
Men tack o lov så kom hon iallafall hela vägen hem!

Ha en mysig kväll!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: ullisar

men usch så läskigt med magen!! tur att du tog dig till förlossningen för kontroll. och ännu mer tur (lyckligt) att allt är bra!!



många kramar!

2010-11-24 @ 23:10:46
URL: http://ullrika.se
Postat av: Anonym

ja jag blir ju lite nervös att bebisen vill komma ut redan nu.. men det är skönt att veta att allt är som det ska!

Tack för omtanken!!



Kram

2010-11-26 @ 06:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0