För 7 års sen...

Så tog vi studenten, det är helt galet vad tiden går fort..Men jäklar vilken bra student jag hade med alla mina underbara vänner, klasskompisar o min kärlek förstås! Jag o Calle gick i samma klass i 3 år men vi blev ett par först 2 veckor innan studenten :)

Igår var vi o kikade på ett hus ( andra huset denna veckan ) som var sådär , och efter det åkte vi hem till hos min vän o kollega Maria som fyllde 27 år, vi blev bjudna på goda grillspett o klyftpotatis, en kanon onsdag med andra ord :)

Morgondagen är fullspäckad, några timmars jobb sen till banken, sen vidare o hämta skrutten på dagis för att sen bege sig vidare upp till Uddevalla där vi ska försöka hinna träffa så många vi bara kan! Hoppas på en underbar helg!

Ha en skön kväll o helg!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Skall ni köpa hus? =) Skoj! Vad för hus är ni intresserade av? I Borås eller utanför? Massa frågor. :D Roligt är det i alla fall! Så det var sju år sedan vi tog studenten! Galet! På trägårn var det va? =) Puss

2010-06-03 @ 21:43:19
Postat av: Farmor

7 år, ja du gumman, tiden går fort. Kommer du ihåg när ni bodde i Bengt? Mysiga minnen blir det. Pussar

2010-06-05 @ 09:13:32
Postat av: ullisar

wuff va spännande med hus! jag är lika nyfiken som Sabina? vad och var ;)

2010-06-05 @ 23:40:50
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Sabina o Ullis: ja vi kikar runt om här i borås, när, hur o var återstår att se :)



Farmor:haha ja.. det var galet men rart =) puss

2010-06-06 @ 18:21:54
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0