31.1 Söndag

Hej vänner!

Igår blev det en tripp till Torp köpcentrum och där fick jag såklart shoppat lite :) Det blev 2 par jeans samt en stor o härlig ljusrosa tröja (bilder kommer)

Sen på kvällen så skulle ja ha träffat både brorsan min o andréa men elliot fick ett hysteriskt anfall ( med skrik, vrål o gråt) o han höll på o bråka i en timmes tid!?! så när jag väl fick han till o somna så blev jag själv lika trött så jag orkade inte åka iväg någonstans så jag o mamma satte oss o spelade lite spel o myste istället!

I dag ska vi åka hem till min farmor o farfar o äta lite mat och även fira farfar som fyller år,men även min älskade pappa kommer dit så vi får träffas lite :) Sen blir det till att plocka upp Calle o Jon som kommer med bussen ifrån Norge i em så vi kan åka hem till Borås igen..

Ha en fin dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0