Sköna lördag!

Hej vänner!

Jösses vilken dålig uppdatering det är här nu mera..inte bra.. men men veckan har bara passerat utan att det har hänt något speciellt, har jobbat jobbat o jobbat o sen sovit för jag har en tröttsam huvudvärk var eviga dag men nästa vecka har jag bokat in mig på massage så jag hoppas att det kommer att släppa efter det!

Igår var Jon här och fredagsmyste med oss,god mat  ,dryck och vi kollade på American history x ...
Idag blir det nog en sväng till leos lekland med skrutten i ett par timmar sen får vi se..
Imorrn är vi bjudna på middag i Bollebygd, vi ska få mumsa på palt, mums! :)

Ha en mysig lördag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas palten smakade bra!!! Konstigt att ni alltid blir bjudna på palt medans en annan får tjaaaata och får ändå ingen, hmmm. Är det det som kallas fjäsk?? Pussar

2010-08-15 @ 10:24:14
Postat av: louise

palten har vi magen om ca 3 timmar =) haha ja det gäller att ligga i, o nej absolut inget fjäsk alls =)!! puss

2010-08-15 @ 11:32:23
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0