27/2 elliots stora dag!

Hej på er alla!
Idag fyller våran skrutt 2 år :) Han tittade lite konstigt på oss imorse när vi kom in o sjöng haha



Han blev helt galet glad när han fick sina presenter :)

 

 

Det blir kalas hela helgen för lilleman, på lördag blir det Calles sida som kommer o sen på söndag så kommer min, vi får inte plats alla på samma gång haha.. mysigt att få träffa hela tjocka släkten :)

Har precis varit en sväng på Knalleland med mamma innan hon åkte hem till Uddevalla, fick köpt nya gardiner, men när jag väl fick upp dom så passade det ju inte alls..suck.. det blir till att byta till några andra i em..

Ha en mysig helg nu alla mina vänner!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis till lillpojken! =) Tänkte på er igår fm men så kom jobbet i vägen! Hade tänkt att slå en signal men ni ser ut att ha fullt upp denna helgen så jag slår en pling på måndag. Tänk vad 2 år går fort! Puss och kram

2009-02-28 @ 11:35:58
URL: http://sabinaho.blogg.se/
Postat av: louise

Tack gumman! ja de är verkligen kalas för hela slanten :) Puss o kram

2009-03-01 @ 08:09:21
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0