21 Augusti

Morrn morrn!

Idag väckte jag min lilla snuff o han har blivit så jätte förkyld :( han hade fått snor(som torkat o fastnat) i halva ansiktet nu under natten, min lilla stackare..skönt att det är lite ledigt nu så kanske han hinner friskna till..

Herregud vad fort veckan går..redan fredag, dock är det ju skönt med helg =)
Är sugen på att åka till både Ikea o Gekås..men men jag får vänta o se om jag har den turen hihi..
Igår åkte ja o mini snuffs till lekplatsen en stund(nästan timmen)o även för att passa på att vara ute eftersom det var sol o varmt, sen vidare för att hämta stor snuffs på jobbet..o idag regnar det..

Dom tog "skolkort" igår på dagis, jag väntar med spänning på resultatet redan =) Elliot hade på sig röd piké o svarta jeans..


Ha en härlig fredag!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0