min lediga dag..

gick åt till att tvätta ( såklart ;) ) o kl 11 så skulle vi vara på bcv med elliot för att vägas o mätas.. nu väger han 10,7 kg ( nästan 10,8 ) o var hela 77 cm lång =) stor kille nu haha..

imorse tog jag mig i kragen o cyklade bort till klitterbadet för en stunds träning, det var såå gott, cycklingen var nästan det bästa haha

i em så har jag haft besök utav sofie o barnen, vi promenerade bort till ica för att köpa lite mumsig fika som vi sen tog med oss ner till stranden! det var super mysigt, förutom att min lilla herre inte var på så gott humör..suck..

som ja skrev i förra inlägget så har ju elliot varit dålig, men så i tisdags fick han äntligen komma tillbaka till förskolan, jag kan lova er att han blev SÅÅ lycklig när han kom dit hahah.. känns oerhört skönt att han älskar det stället =)

jag är även ledig imorrn så då kommer troligtvis hanna hit o hälsar på en sväng =)

oh jisses, nu känner jag att jag inte har stretchat speciellt bra hahah..det är ju bara såå typiskt mig..suck muck..

om drygt 1 ½ timme så kommer min bättre hälft äntligen hem från jobbet, vill mysa nu!! you are my sunshine darling!!

puss o kram på er alla söta o rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0