varg?

ryktet har spridit sig o oron har satt sig, är det verkligen en varg som smyger sig omkring i skogarna runt om i köinge/ullared??? spår av denna varelse har skådats nära svärmor o svärfar..330442-25

330442-26


igår var fröken louise så duktig att hon gick med i viktklubb.se=) nu tusan så SKA jag gå ner i vikt, det behövs minst sagt! förhoppningsvis lyckas ja gå ner lite tills vi åker på våran sköna semester!
så igår kväll så rensade vi ut alla godsaker som vi hade kvar i skafferiet sen julen o mitt hjärta stack ut o sprang en runda! ( det gjorde han även tidigt imorse, sådär en 06.15-06.30.. haha galning=) men du är så duktig älskling!)
så idag vid frukost var det dags att räkna kcal.. det gick faktiskt ganska bra med tanke på att det var första gången någonsin!=)

både jag o lill skrutten är nu äntligen på bättringsväg.. skönt! vi har bara en hosta som både låter o känns hemsk=(

stor skrutten slutar tidigt hela denna veckan,skönt!

ha nu e bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hampus

:D Vargar, cooool, synd att jag missade bara :)

Bra med träningen! Jag gick upp en hel del under juletider och hör och häpna, jag har tappat allt det jag gick upp under mina resor?!?!:D:D:D:D:D:D:DD:

Lycka till and I know you can do whatever makes you happy girl, and girls boy, and brother :D

2008-01-08 @ 07:45:53
URL: http://hampuserlandsson.blogspot.com
Postat av: louise

hampus: tac ska du ha=) fasen va gött att allt redan runnit av dig igen!! ses snart!

2008-01-08 @ 11:58:59
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: u.

coolt med woolf. om det nu är det? var det den som jagade kossor till döds? (har inte hallands nyheter men har ändå snappat upp att det hänt nåt i ullaredstrakten)

oj. bantas? det har jag aldrig haft tålamod/självkänsla till. njuter alldeles för mycket av att mumsa på godbitar för att kunna avstå...! har alltid varit en smula avis på såna som lever sunt och "ordentligt". fast, jisses, ingen av er är ju några tjockisar!? å elliotten är ju jättejättefin och verkligen ingen kerub-bäbis! lycka till iaf!

2008-01-08 @ 12:03:31
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0