nice..

kl 05.38 imorse vaknade jag utav att mini mister fick ett fri spel o grät som tusan ( ev så drömde han ngt hemskt).. ja lyckades ge honom nappen o efter en stund somna han om igen..

så då passade jag på att åka bort till gymmet på klitterbadet o träna lite, det var riktigt skönt o komma iväg så tidigt=) dom öppnar ju redan kl 06..

så nu har ja kommit hem o duschat o väntar på att stor mister ska vakna ( han ska ut o springa) o ja hoppas att mini sover minst 1 timme till.!

oo min mage vill ju redan ha frukost, men ja vill egentligen inte äta försen 9-10 tiden ( jag går ju på diet nu o då ska jag inte äta mer än 4 gånger om dagen) så det blir så långt emellan, äter inte lunch försen 14 tiden..så det är bara att dricka vatten för fulla muggar hahah...

imorrn kommer förhoppningsvis sofie med barn o hälsar på,det var så längesen vi sågs nu..skäms på oss..=)

nu är det bara 20 dagar kvar tills vi åker till Lanzarote=)

se ya!

Kommentarer
Postat av: sofie

Du är ju för go. Att du orkar. Men vi ska faktiskt också börja träna nu. Jippie. Men inte sex på morgonen. Hihi. Pussar

2008-01-15 @ 11:51:40
URL: http://metrobloggen.se/soffie
Postat av: louise

haha, ja det gäller att passa på medans man har orken=) puss

2008-01-15 @ 12:01:41
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: u.

höh. sex på morronen är annars en rätt bra start på dagen!? ;)

tjo!

2008-01-16 @ 12:20:32
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0