annonsen på plats!

nu har mäklaren varit hos oss o värderat lägenheten, fotograferat den o nu har den slutligen kommit ut till försäljning på bl.a hemnet.se =) nästa vecka kommer nog även ut på annons i hallands nyheter.. hoppas nu bara att någon vill köpa våran fantastiskt fina lägenhet ;) hihi..o snart..



imorrn kommer linda m. familj till oss för att mysa lite, blir nog lite god mat oxå om vi har tur =)



idag kom hyreskontraktet för vår nya lägenhet..weeiii! ska bli så otroligt spännande o roligt att flytta till ny stad igen =)



ikväll sover mitt hjärta i bollebygd igen, usch det är så tråkigt när han sover borta, men det är ju inte långt kvar nu ju..



nu ska jag krypa upp i soffan med mitt te o kolla på tv en stund innan jag ska skutta i säng..



puss o kram alla mina underbara vänner !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0