Söndag 15/4

Idag har vi varit på min minsta kusins konfirmation och det var dessutom vid samma ställe som jag själv bla konfirmerades för 14 år sen.

Shit vad tiden går fort och jag tyckte att det var väldigt roligt att få komma tillbaka till just detta församlingshemmet och fick se kyrkan ( som dock var under reparation) då många minnen gjorde sig påminda, Allt ifrån barntimmarna - skolavslutningar - dop - konfirmation m.m

Charlie's långa svall har nu fått falla av, han är numera super korthårig..
Usch vad jag tyckte att detta var jobbigt men ja vet ju att det växer men ändå!
Han ser ju nästan ut som ett annat barn nu..

Tjing


Kommentarer
Postat av: Faster Lillemor

Tack för att ni kom & var med på Albin´s konfirmation idag!!!;)

Syns vi inte innan, så ses vi på studenten.Kram

2012-04-15 @ 22:23:51
Postat av: Louise

Tack själva! Hoppas att han blev nöjd med dagen! Kram

2012-04-16 @ 09:35:29
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Det är väldigt praktiskt med kort hår men alla ungar med långt hår blir ju extra söta på nåt vis :) kanske tycker jag det för att jag själv alltid haft typ helt hårlösa små barn!

2012-04-19 @ 18:30:33
URL: http://ullrika.se
Postat av: Anonym

Ja visst är det så,! :-)

2012-04-20 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0