Sista dagen i november!

Ja o nu var den sista dagen i november snart förbi och julen närmar sig med stormsteg..

Jag som alltid alltid alltid har varit en riktig julfantast och älskat allt som har med julen att görs , allt ifrån julklapps inköp - tomtar , så känner mig mer eller mindre tom o kall inför detta nu, liksom ingen lust eller ork alls ?!?

Kan inte förstå varför, för just denna julen är jag ju hel ledig ifrån jobb och slipper all stress som december brukar bjuda på ..
Där jag o barnen verkligen kan mysa ,baka ,pynta .. Ja you name it!

Nåväl, imorrn är det träff med Mammagruppen , Elliot ska leka med kompisen M och sen på kvällen blir middag o lite vin med ett gäng ifrån Mammagruppen ute på stan( utan barn såklart ), ska bli super trevligt !

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0