Helg!

Tjenixen!

Idag är hela familjen Erlandsson/Johansson hemma o myser, Calle o Elliot ska ev åka till badhuset medans jag o Charlie får åka till bvc..hoppas att den envisa navelstumpen( som fortfarande inte alls vill lossna) snart lossar på Charlie så vi också kan åka med till badhuset!

Imorrn är det dags för knatteskutt igen o aktiviteten denna gången är badminton o vollyboll , det ska bli kul o se =)
Efter det så ska Calle åka till några kompisar för whisky afton i Varberg och på em så kommer Magnus o Kristin hit för att fira E , fullspäckad lördag med andra ord..

På söndag tar jag med mig mina knattar för att åka till farmor o farfar där vi bla har bokat in en middag , gå en sväng på Gekås med svärmor samt att Elliot ska stanna över där i ett par dagar.

O jag måste ju berätta vad jag fick för lyx middag igår av mitt hjärta, det blev gorgonzolaspäckad oxfilé med egen gjorda klyftpotatisar och inte nog med det så fick jag vit chokladmousse med hallon till efterrätt..MUMMA!!!!
Jag har en riktigt mästerkock till man ,lyllos mig hihi!!

Nu har även mamsen åkt hem, jag hade turen att hon stannade hos i hela 5 dagar, Tack för all hjälp mammi <3

Våra sötnötar till vänner som nu har flyttat o kommit till rätta i Japan kan ni följa här !

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0