Uppe före tuppen!

Halloj!

Jösses nu har jag snart varit vaken i en timma, varför?? jag är ju för jösse namn ledig..kan ju kanske men bara kanske bero på att jag somnade lika snabbt som jag la Elliot igår kväll strax efter kl 20.15 haha..hur gammal är jag?
Så jag sov mig igenom Idol som jag dessutom har väntat på hela veckan,,typiskt... får kolla på det i efterhand tror jag bestämt!

Igår åkte Calle o några jobbar kompisar till Götet för träff med leverantörer, en limosin buss kom o plockade upp dom för att sen köra dom till Thorskogs slott..  sweet!

Idag kommer min älskade pappa till oss o stannar över tills imorrn ,mys mys!
O imorrn ska vi kika på ett hus, spännande!!

Ha en toppen lördag o ta hand om dina nära!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullisar

inte konstigt du är trött girlie, du är ju gravid!!

2010-10-19 @ 21:23:43
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

haha ja de va klart =) men jag har klarat mig hyfsat ifrån tröttheten trots att jag ej har börjat men järn tabletterna ännu.

2010-10-19 @ 22:04:43
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0