Äntligen helg!

Heej!

Äntligen fredag o ikväll kommer 2 av mina underbara vänner till mig o imorrn kommer det 6 st fina vänner till för en hel helg med massor av mys,shopping,tjatter o god mat, jag längtar massor!!!
Calle o Elliot ska passa på att åka till Lustorp imorrn för att slippa höra oss tjejer haha =)

O det är väl ingen som har missat att den första snön har fallit ner nästan överallt i landet , men här i Borås kom den inte försen sent igår ikväll o det ligger nu som ett vitt täcke! Undrar ifall det kommer att försvinna lika fort eller om det blir liggandes?? Tur att vi ska få på vinterdäcken idag iallafall!

Jag har nu gått in i v. 28 och allt känns toppen! Allt rullar på som det ska o bebisen rullar runt o sparkar som aldrig förr :)

Ha en toppen helg nu alla fina!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ha en skön helg gumman! Det ska vi ha med dina pojkar ;-) Puss o Kram

2010-10-22 @ 13:46:36
Postat av: louise

Tack detsamma! puss o kram

2010-10-22 @ 22:43:53
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0