Fredag igen!

Tjenixen!

Idag skulle elliot bli firad på dagis ( eller som han själv säger,att han vill fylla 3 år på dagis ) så vi köpte med oss lite glass till alla barnen ( trots att jag själv är emot det,dubbelmoral..ehh ja just idag var det så)
men men elliot var lycklig och det är det viktigaste!

Höll även på att krocka förut..men bara nära..ingen skada skedd, tror med största sannolikhet att det var tack vare att calle tjoade till som en tok,fattade nog själv inte riktigt vad som hände..

Blev glatt överraskad när min älskade mamma messade o sa att hon skulle komma hit idag =) o elliot fick en super cool arbetsbänk med såg, hammare o div olika verktyg ( i hårdplast) utav mormor, gossen blev super glad =)'

Ha en fin helg



Kommentarer
Postat av: ullisar

tur att du missade! krocken alltså..



på EmmaLis dagis får vi inte ta med godis eller glass när kiddisarna fyller år. lite tråkigt på ett vis, men på ett annat är det säkert bra. vi köpte massa smaskig frukt istället! det är ju också socker, men "godkänt" sådant tydligen :)



usch att du blivit sjuk. hoppas du kryats dig när jag skriver det här!!



krams!

2010-03-10 @ 18:10:17
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Ja verkligen!

Gud vad jag önskar att det var så på elliots dagis oxå, allt hade varit mycket bättre då kan jag lova!

Tack nu mår jag som en pärla =)hoppas att ni oxå mår bra!



Kram

2010-03-11 @ 07:50:37
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0