Söndag..

Hej hej!

Nu var sista semester turen avklarad, vi har haft toppen dagar i dom värmländska skogarna hos våra vänner Andrea o Berne o barnen, vi har badat, grabbarna har varit ute på en fisketur o fick napp =) o jag o Andrea tog oss en shopping tur i det mysiga Karlstad!

Elliot har ju givetvis lyckats bränna sig på det mesta, han satte ena foten o benet på massa bränn nästlor men värst var när han tog tag i den varma grillgaffel o satte handen o handleden på den..aaajjjjjjjj..... han "kom undan med" 2 stora blåsor på handleden men han hanterat allt detta bra ändå..

Idag ska vi bara vara hemma o slappa för imorrn börjar mitt hjärta jobba igen och jag börjar jobba igen på onsdag, jag hade lätt kunnat vara ledig ett par veckor till utan problem faktiskt...

Ha en skön söndag i regnet!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0