Läkarbesök

Heej!!

I måndags så kom jag iväg till läkaren som fick titta på alla det konstiga o underliga utslagen som jag har fått.. det gick nog ganska bra, fick utskrivet att jag ska proppa i mig kortison ( + en massa annat) i en månads tid !?!
Just för att skiten verkligen ska försvinna ifrån min kropp, så håll nu alla tummar för att detta ska ordna sig på bästa sätt!


O det verkar som smärtan som jag har haft i mina armar i över sen vecka nu beror dels på kylan men även irritationen som ligger i kroppen för nu när jag har påbörjat min kur så har det börjat släppa,tack tack säger jag bara :)


Ha det så gott så länge!


Tjing!

Kommentarer
Postat av: pappa

de hoppas ja min älskade dotter puss kram

2010-01-13 @ 22:24:00
Postat av: Anonym

Tack pappi! =) puss kram

2010-01-14 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0