30/3 hemma från work..

Heej på er vänner!

Är hemma från jobbet idag pga en ontvärkande mage o illamående..hatar verkligen att vara borta från worket..
Så jag o e-man har legat o slappat o myst på soffan hela dagen..

Grattis igen Hampus till ditt fantastiska resultat på högsklole provet!! You rock!


Annars har helgen varit lugn, städat o grejat som vanligt :) Calle grillade igen i fredags kväll( i snön ) då var även en jobbarkompis till C här o fick lyxen att äta utav hans goda mat! Jobbade sex timmar i lördags , sen mys resten av helgen..

Den 25 januari anmälde jag att jag ville ha föräldrapenning ett par dagar i feb, jag har fortfarande inte sett röken av dom slantarna..sååå tröttsamt!!! Håll tummarna för att jag får dom snart!

Ha en bra dag

kram!



Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag är en slarver på HSP :p

2009-03-31 @ 23:49:02
URL: http://hampuserlandsson.blogspot.com
Postat av: louise

haha ja eller inte.. :) nästan full pott ju!

2009-04-01 @ 18:51:16
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0