24/6 sista jobbdagen!!

Hej på er!

Såg att det var en vecka sen jag skrev, har haft fullt upp..
Midsommar så var vi som sagt på Smögen o firade med brorsan o Kristin o pappa o Eva, allt var super mysigt..vi hade kanon
väder hela helgen :)
Elliot var inte överdrivet intresserad utav att dansa kring midsommarstången men men några skutt blevdet allt , om inte minst så för mig o Eva haha..

Även denna helgen så kom det ut ett litet knyte, Calle har fått en ny liten kusin,en Lovisa , såå söt!

Idag jobbade jag min sista dag innan semestern, det är ju verkligen hur underbart som helst!! Ska vara tillbaka på jobbet tors v 28 igen..
Imorrn åker vi till Uddevalla o stannar där ett par dagar sen är vidare ut till Smögen igen, men denna gången så stannar vi 1 vecka..
På lördag ska jag o min underbara vän Andréa, som för övrigt fyllde 25 igår, grattis igen gums! ha fest ihop ( då blir jag 25)
o bjuda på lite gott, hoppas på en lyckad fest!

Mystajm med mina älskade prinsar!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0