11 juni

Hallå hallå på er!

Först måste jag hurra o sjunga ut ett dunderstort grattis till min älskade bror som idag fyller 29! Nu är idet inte långt kvar..haha..
Sen så såg jag att även ett köpcentrum i Uddevalla ( Torp ) även fyller 18 år idag..shit tiden går såå jäkla fort, helt galet..kommer fort ihåg när jag åkte dit första gången med mammi, dock har det ändrat på sig ganska mycket under tidens gång..men dock till det bättre :)

Har shoppat lite på kläder o skor till lilleman idag på H&M, dom har super rea i butiken så jag kom undan för en bra peng, har ju även shoppat lite till mig :)

Igår kom Therese o Lova hem o myste lite, sen pyste vi vidare till knallen för lite shopping o sen var det dags för lite jobb..

Oj nu är det bara 9 jobb dagar kvar till semestern, ska bli såå himla gott!

Ha en mysig kväll vänner!

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0