20 juli, en vecka utan barn

Hej hej!

Igår blev det en dag i bilen( blev totalt 40 mil) kan man lugnt säga, efter det att jag hade plockat upp Calle i Jönköping så var det bara att köra hem igen så han fick hoppa in duschen sen begav vi oss vidare till Ullared ( Köinge) till Calles päron, Elliot ska stanna hos dom ända tills på fredag..gud såå tomt det är o kommer att vara utan min lilla prutt, han hade fort lite feber igår när vi åkte hem.

Ikväll tänkte ja o calle passa på att gå på bio, det var verkligen jätte längesen vi gjorde det..

Ha en skön måndag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullisar

oj så länge utan liten? tufft!



passa på att leva vuxet nu (om ni minns hur man gör?!) och att gå på bio låter asanajs tycker jag!



tjo!

2009-07-20 @ 15:12:14
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

ja ellerhur, hur man haha.. mm saknar han sååå mycket, men jag vet ju att han har det bra som tur är =)

2009-07-21 @ 09:53:53
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0