31/1 sjukt barn blev sjuk förälder..

Grattis farfar på 77 års dagen!

Träningen blev inställd idag :(
Givetvis så lyckades jag åka på en rejäl släng av halsont o en tröttsam förkylning som känns i hela kroppen..suck.. Calle är oxå lite  risig.. :(
Det är 4 dagar kvar tills vi åker, förhoppningsvis har jag turen på min sida så att förkylningen hinner förvinna, Elliot är bättre, men han hostade jätte mycket inatt den stackaren..

Jag o Calle ( mamma passade Elliot här hemma )åkte en snabbis till stan o även till knalleland, fick handlat lite :)





Ett par ljusa chinos från Kappahl till Elliot


Ett par Converse ( fast vita ) till mig :)


O ett par dojs från H&M till Elliot

Mina underbara gossar badar just nu, dom leker för fullt hör jag haha

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0