27/1 trasig tvättmaskin?

Godmorgon på er alla!
Nu har jag o Elliot precis ätit frukost, det blev som vanligt en allevo med chokladsmak.. Elliot o jag sitter i soffan o myser med en Bamse bok o en kopp kaffe ( inte elliot dock ) nu står han bakom mig o kramas :)

Han vaknade igår ikväll vid 23.30 o hosta så mycket så han vakna, o inte ville väl han somna om i sin säng utan han fick sova hos mig o Calle.. Elliot ligger ju inte särskilt stilla om man säger så..

Fasen våran tvättmaskin verkar bråka..morr.. försökte tvätta 4 gånger igår men den kom bara 2-3 snäpp innan den stryptes.. det är jäkligt konstigt..får se om de fungerar idag, hoppas hoppas!!

Tänker på min söta vän Sofie som ligger hemma o magsjuk :( hoppas det går bra fast du har en mage ivägen..Krya på dig!

Ha en fortsatt bra dag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Regina

hej hopp.. :-)

Våran tvättmaskin gjorde precis så för ett tag sedan.. jag tog isär slangen mellan diskhorören och vattenslangen till tvättmaskinen. där hade det lyckats samla sig lite skit.. tog väck det och har funkat super sen dess...värt och kolla om du inte gjort det redan :) kram kram

2009-01-27 @ 13:02:15
Postat av: louise

Ahh ja där får ja nog kolla, det lustiga är att den fungerar ibland o ibland inte..??? Är inte det konstigt??

Kram

2009-01-27 @ 15:51:35
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Regina

Jooo det e ju det.. tvättmaskiner kan vara hopplösa.. hoppas ni får ordning på det.. kram kram

2009-01-28 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0