påsken 2009

Godmorgon världen!

Lillemannen i huset har börjar vakna strax efter kl 06 varje morgon..orka..

Påsken har varit underbar, i lördags åkte vi till Uddevalla o till mamma, dagen blev lugn o skön och vi hälsade även på min faster i hennes butik :)
Söndagen bjöd på en tripp till pappa o eva på smögen, sen på kvällen blev det grillning med underbara vänner!
Igår tog jag o mamma oss en tur ut till Torp, där fick vi köpt en gräsmatta( konstgräs) till våran balkong,  vi ska även köpa lite trall, det kommer bli såå fint där nu! På eftermiddagen blev det middag hos min farmor o farfar!

Det vankas jobb idag o imorrn sen blir jag lite ledig igen :)
Nu vill elliot titta på Bamse på datorn så det är bäst jag slutar haha

Tjing pling!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0