Underbar helg!

Tack älskling för en helt underbar helg i Göteborg =)



Det blev inget utav planerna som vi hade för helgen, utan något mycket bättre :) Så i lördags efter jobbet så kom min mamma till oss för att vara barnvakt, medans jag o calle begav oss till Göteborg o till hotell Riverton..sååå underbart!



Det blev 3 - rätters middag med gott vin på 12:e våningen, skumpa, en cosmopolitan, sköna morgonrockar o sen en stor & ljuvlig frukost på sängen :) Vi kunde inte ha haft en mysigare stund!



Vi var ju såklart en snabb sväng in på Ikea innan vi åkte hem till mini skrutten, där blev det 2 st nya tavlor, super fina!



Imorrn ska hjärtat mitt åka till Örebro en sväng, men jag hoppas att han inte blir allt för sen hem..



Hoppas att du känner dig bättre nu hjärtat!

..xoxo..

Kommentarer
Postat av: ullrika

vilken mysig helg ni haft! var så länge sen jag var delaktig i nåt sånt att jag har glömt hur det känns att va "vuxen"!



är han sjuk förresten? hälsa krya på isf.



tjo!

2008-11-19 @ 22:12:13
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0