22/11 lördag

Grattis Grattis Hampus till MUCK!!! Nu är det över, men gisses vad lumpen har förändrat dig :) En stilig herre i sina bästa dagar :)



Sol, kallt, snö o klarblå himmel, kan det bli bättre?!så då passade jag på att promenixa till jobbet, det var helt underbart skönt att få röra på sig lite.. Det tog 40 min att gå, trots att det var ganska halt under snön..



Ohh jag är så sugen på att åka till Liseberg!! Men det var inte lika lätt att övertala hjärtat mitt till att åka dit idag..hmm vi får se hur det slutar, helgen är ju inte slut ännu..hihi ;)



Ska nog ta o äta en god ( förhoppingsvis ) sallad nu.



Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Haha, ni är fantastiska :)



I love you all, älskade familj.

2008-11-23 @ 12:47:02
URL: http://hampuserlandsson.blogspot.com
Postat av: louise

Hampus:Nej du e =) U 2

2008-11-24 @ 10:36:34
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0