12/11 en onsdag..

Idag kommer svärmor o svägerska på ett kort besök =) trevligt!



Oh jag måste ju få skryta lite, min kära hälft fick igår utmärkelsen som månadens inköpare, Stolt till tusen! Han fick inte bara berömmelsen utan även en flaska skumpa, o inget mindre än en självaste Moet =)



För drygt 2 veckor sen blev äntligen affären klar gällande lägenheten i Falkenberg, såå jäkla skönt, Riksbyggen o vår mäklare hade inte precis lagt in högsta växeln för att hjälpa oss maximalt..men men slutet gott, allting gott..



Vi har även hunnit ha en liten halloween fest för Calle, hjälpt min faster i hennes butik, fått besök av mina underbara vänner, hälsat på syster yster i Götet o så klart en hel del shopping hahaa..det är verkligen farligt att bo så nära alla affärer haha



På lördags så är det åter dags för en whiskey afton, o nu är det Borås dags att ta väl hand om grabbarna grus hihi..



Nu är snart julen här, lyckades handla färdigt till lilleman, skönt, nu är det bra resten kavr..ojoj



Ha nu en skön dag i regnet, själv ska jag jobba i em..



Tjolopsilapo

Kommentarer
Postat av: ullisar

tjohoo! grattis massor till herr wallensvansen såklart!!

2008-11-14 @ 00:44:40
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: louise

2008-11-14 @ 11:03:03
Postat av: louise

Ullis: Halloj, jag skall genast framföra detta=) Det var kul o se dig sist, ni får ju gärna komma en sväng till stora staden Borås=)

2008-11-14 @ 11:05:08
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0