underbar helg =)

nu är snart min sista hel lediga helg över, men den har varit helt underbar =) igår begav sig fam erlandsson/johansson en sväng till varberg för att shoppa lite, det blev ett par sandaler till elliot o en ratt som ska sitta på sulkyn som han kan leka med när vi är ute på promenix,sweet!

vi tog oss även en mysig fika på ströget o efter det blev det en super mumsig mjukglass med tuttifrutt strössel på..mmm säger bara MUMS =)

idag har vi tillbringat eftermiddagen på stranden, såååå härligt!
vi packade på oss med väskor o parsoll o cyklade dit, elliot tycker att det är så härligt att åka i sin nya cyckelstol =) hade tyvärr inte kameran med oss idag,typiskt..
det blev jag o elliot som badade ( elliots mest o längst o han njöt som bara den
haha) men fadern i husållet var en liten badkruka, han gick bara i med fossingarna ;)

nu är lilleman lagd för natten o jag sitter o väntar på maten, mitt hjärta grillar på våran gasolgrill,ska bli riktigt gott med färskpotatis med tillbehör ikväll, så nu får jag nog vara så snäll o duka på balkongen haha

välkommen hem systra mi från barcelona, nu ses vi snart!

hoppas att ni oxå haft en underbar helg i värmen!
kram

Kommentarer
Postat av: ullrika

synd att det inte blev foton på badet! hade varit roligt att se! - men det blir kanske nya tillfällen hoppas jag (om inte sommaren tar slut snart=)

2008-06-03 @ 23:10:37
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0