tiden rullar iväg..

nu var det allt bra längesen jag skrev ngt..

det har varit student firande för hanna o calle har fått nytt jobb som inköpare inom netonnet i borås o han börjar på sitt nya jobb nu på måndag den 23/6 =) Grattis igen älskling! vi är sååå stolta över dig!



just nu är vi smögen hos pappa, eva o lisa, idag är vi på 160 års kalas, men elliot blev såå trött o gnälling så vi gick hem o la honom, vi går ner till kalaset igen efter han har vaknat..



imorrn bitti ska vi åka tillbaka till ullared, calle jobbar, men efter det så åker vi till bollebygd o firar midsommar med hans sida av släkten..det ska bli trevligt! sen bär det hemåt igen på lördag för då jobbar jag 13-22..ojoj..



oh i måndags den 16/6 kl 06.14 fick mina underbara vänner nettan o gaggo en liten pojk! grattis i massor!!=)



ha nu en trevlig midsommar alla mina vänner!

kramar om er alla

Kommentarer
Postat av: ullisen

Snacka om "chock of the day" i det hedbertska hushållet!! Gifvetvis asaglad för Calles skull, men va fasen... näää... min med-PAS!!



Hoppas det blir en Falkenbergstrip för oss på söndag! Hade varit hejdlöst kul att träffas!! - plus att jag letar hus som en galning till er :) Det finns några i Träslöv såg jag innan idag?



Nu måste jag skutta upp till Tias som verkar ha fått min sjukdom. Hoppas som sagt det går över kvickaste kvickt så vi kan ses på söndag...



Tjo!

2008-06-19 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0