den gamla lilla

röda bilen som vi har började bråka med oss i torsdags morse.. klockan var 06.20 när jag gick ner till bilen för att åka till jobbet, men då få se en stor pöl under bilen, när jag går fram till bilen så upptäcker jag att det är bensin som står o droppar en massa..hjäälp...

så då fick calle köra som en galning till campingen, för jag skulle öppna kl 07, o vi lämnade elliot på dagis 06.39, shit vad fort det gick.. men jag stämplade in 06.57, inte illa..

efter det fick vi tag i bärgaren som tog bilen till närmsta verkstad. det verkade som att dom hade lyckats fixa det men för en stund sen ringde calle, han är på väg hem från jobbet, o de har tydligen börjat lukta så mycket igen..hoppas bara att dte inte är ngt..suck..



hej hopp nu är det kvällsmat..



kramis

Kommentarer
Postat av: ullisen

nej vad skittrist med bilen. hoppas det är nåt lösligt och inte apdyrt?



håller tummarna!



PS. tack för peppning också! hon mår mycket bättre idag faktiskt. vet inte ens om det är tändernas fel. kan ju vara min magsjuka också?

2008-06-14 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0