dags för uppdatering!

nu har tiden runnit iväg igen..så en uppdatering är på sin plats nu!



v. 28 hade jag semester, o den påbörjades genom att åka upp till bohuslän o till uddevalla, vi bodde som vanligt hos mamsen min =)



då fick vi äntligen träffa nettan o gaggos lilla mirakel, super söta edvin =) han lät som en liten fågelunge när han grät ;)



på onsdagen var vi först ute o hos andrea o berne för vår traditionella grillning =) nettan o edvin höll oss oxå sällskap =) det blev grillspett o en mumsig sallad! efter sen det så åkte jag in till stan igen för att möta upp valle ( min brud ) för att mysa lite på harrys, o med lite god mat o det blev visst väldigt mycket vin o drinkar hahah..men skoj hade vi =) o givetvis hamnade vi vid black jack bordet, allt vi vann handla vi drinkar för *asg*



vi hann även få oss en god middag hemma hos min farmor o farfar, hälsa på min faster i butiken o ta oss en liten shoppingrunda på torp =)



sen på torsdagen åkte vi vidare ut till smögen o pappa o co! vi hade många sköna kvällar med god mat, vin o gott sällskap,helt underbart, utan tvekan!

givetvis hann vi med en del shopping på bryggan oxå =)



löradgen 19/7 -08 kl 15.30 var det äntligen dags för det efterlängtade bröllopet mellan valeska o andreas! jag fick som sagt äran att vara valles brudtärna =) dagen började med att vi har hos frissan från kl 09, sen åkte vi ut till skaftö vid 13.00 tiden för fotograferingen, efter det så begav vi oss vidare till folkets hus i grundsund ( där hölls sedan festen )



sen var äntligen dags för den stora stunden! det var ett jätte fint bröllop, sagolikt =)!!



festen blev super bra, fina tal o väldigt god mat o god stämning hela kvällen /natten igenom, förutom att jag hade en sån fruktansvärd skoskav så jag fick dansa barfota haha..men men vad gör man inte för att få svänga sina lurviga =)



nej nu har bromsarna snart kollapsat på v50..morr.. shit vad det ställer till allt när bilen krånglar, för jobbets del framförallt..suck..hoppas bara att mekonomen kan fixa det imorrn el absolut senast på onsdag!



ha en skön måndag!



kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja vilket bröllop det blev!!! Superkul!

Mvh Jossan, toastmasterns dotter :-)

2008-07-21 @ 19:06:05
Postat av: ullisen

v50 pajj? sicken dynga. håller tummarna för att han blir snabbt hel!



härligt med bröllop! ska kolla foton nu.



krams!

2008-07-21 @ 23:47:12
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: louise

jossan : vad heter din blogg sida? ja helt fantastiskt =)



ullis : ja bromsarna spökar för oss, men idag är den fixad, skönt!

2008-07-23 @ 11:26:55
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0