Full rulle

idag är det full rulle för hela slanten..
calles föräldrar var ju som sagt bortresta under deras födelsedag, så idag ska vi ordna en överrasknings fest för calles pappa som precis har fyllt 50 år..=)
så medans svärisarna åker till ikea så ska jag,hanna o hampus fixa iordning allt=)
ska bli roligt men jag är bara en smula stressad..jisses..men men de är snabbt gjort=)

nu är resväskorna packade, bara neccesären kvar ..weii..fasen vi kommer säkert ha en sån otur att flyget inte kan lyfta på måndag morgon för att det fortfarande blåser såå j*la mycket..hoppas hoppas att vi kommer iväg på utsatt tid!!

nej nu måste ja skutta in i duschen medans lille man sover..

kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Jo, det tror jag gumman att ni kommer iväg. Körde mina föräldrar till flygplatsen idag och dem kom iväg. Är så avundsjuk på er. Kramar

2008-02-02 @ 23:55:52
URL: http://metrobloggen.se/soffie
Postat av: louise

sofie:oh jag hoppas iallafall=) men snart åjer vi iväg tillsammans=) puss o kram

2008-02-03 @ 12:24:14
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0