fredag igen

i eftermiddag är det åter dags för termin start på babysimmet.. nu har vi fått våran tid framflyttad till 17.15, nu blir vi den sista gruppen för dagen..innan var vi först..
får hoppas att elliot inte kommer vara fast klistrad som en ål på mig som han varit innan...

.. det går såååå trögt att komma igång med träningen..suck..blir såå trött på mig själv.. o mitt räknande av kalorier går lite halvdant nu tycker ja..skäms på mig.. men imorrn SKA ja träna, nu är det verkligen ett MÅSTE!!! jag vet ju att när man väl kommer igång så känns de så himla bra!

nu är det inte många dagar kvar tills min lille prins blir hela 1 år..27/2 närmare bestämt..var i hela friden har detta året tagit vägen??

så mycket som e-man har lärt sig under sitt första levnads år är ju helt sanslöst.. från att vara ett litet, litet pyre till han som idag går runt överallt utan problem o babblar en massa goja hahah.. just nu säger han mamma hela tiden haha..

o att han ska börja på dagis den 3 mars..ojoj..allt är så spännande o roligt!

o på söndag kommer min mamma o min kusin cornelia för att fira elliot lite i förskott..ska bli kul o att ses!

nu sussar min lilla prins så då ska jag försöka plocka iordning lite här.. imorrn ska vi troligtvis åka en sväng till varberg för att träffa min pappa o eva..dom ska åka o mysa på asian spa idag till imorrn..avis ..ja hahah.. vi kommer även att ses nästa lördag för då ska vi ha lite kalas för elliot, o då kommer även förhoppningsvis sis från barcelona=) o även min farmor o farfar o faster med fam kommer..ska roligt, vi har inte setts en annadagen..usch så längesen de känns..

ha en fin dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

"dagis" har inte funnits sedan 1998 då läroplanen för förskola kom. hehe va bara tvungen o säga det. hälsningar förskolläraren

2008-02-22 @ 20:48:00
Postat av: u.

tyckte du såg görfit ut lussan! hejja!

2008-02-24 @ 16:30:22
Postat av: louise

hahah ja man kan ju alltid önska,men tackar=) kram

2008-02-25 @ 10:27:07
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0