26/12 God Fortsättning

Nu har även denna julen passerat, men dessvärre har jag åkte på en ordentligt influensa, jag blev dålig redan kvällen före julafton o sen har det bara blivit värre för var dag :( Ja det blev feber, kräkningar, rösten försvann emellanåt o.s.v,

Julaftonen klarade jag mig igenom precis,den firades ihop med min mamma o Calles föräldrar o syskon, det var super mysig :)
Men igår skulle vi fira med Calles sida, den fick jag dessvärre hoppa över :( ( jag blev liggandes med hög feber o ingen röst..suck..
Idag har vi varit i Uddevalla o firat med min pappa o den sidan släkten, vi fick som vanligt en underbar älgstek till middag,mums!

Tusen Tack alla underbara för alla julklappar! =)

Jag fick bla denna underbara massagedyna från Obh Nordica av mina prinsar
om ni inte har prövat den så måste ni göra de omgående,helt galet ljuvlig :)
O en alldeles egen liten rosa laptop från märket Acer av Pappa o Eva
Den är endast 8,9 tum, den går nästan ner i handväskan hihi

Goss tajm :)

Kommentarer
Postat av: ullisen

rosa gulledatorn hade gärna fått bo hos mig men som tur är är den för liten för att egentligen passa.. annars hade det legat illa till för plånkan :D

2008-12-27 @ 22:13:04
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: louise

oo jag är så nöjd med den :) pen som tusan! va??för liten för att passa?hur menar du nu?? hihi

2008-12-28 @ 11:38:02
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0