härlig morgon!

det är så härligt att vakna till fågelkvitter o strålande sol! dessvärre har min allgeri satt igång nu, allt som blommar bråkar med mig *snyft* tröttsamt till tusen..

det satte stopp för mig i söndags, då vi var på förskolan, det var familjedag..men vi fick så snällt åka hem efter att ha försökt vara där i en timme, sen blev jag jätte röd o fick klåda till tusen i ansiket..bläää

idag har fröken L varit duktig ;) kl 06.00 ringde min klocka så jag kunde sticka iväg till gymmet en sväng, sweet! så nu har jag precis avslutat min frukost o påbörjat mitt ljuvliga morgon kaffe..mmm !
mina sötaste prinsar har redan åkt till förskolan o jobbet, o jag ska bege mig till jobbet om ca 25 min..

igår åkte vi o hämtade våra tapeter som vi hade beställt, för ikväll kommer svärfar för att hjälpa oss med den sista väggen, vet inte vad vi hade tagit oss till om inte svärfar hade kunnat hjäpa oss..vi är evigt tacksamma!=)

oh igår fick vi fin besök på jobbet, sofie o barnen kom förbi =) o förhoppningsvis ska jag o lille man åka o hälsa på dom på torsdag om allt klaffar!

sen på fredag ska stor prinsen åka till svansund o hälsa på, så då kommer äntligen min mamma hit o passar lilleman för jag jobbar helg..

njut av våren , alla ni som kan!
kram

Kommentarer
Postat av: storprinsen

Ja, du är helt suveränt duktig! Tänk om jag kunde få lite av din energi gumman... :)

Ps, kameran är jättefin! ;)
puss

2008-04-22 @ 16:08:58
Postat av: louise

tack älskling! puss

2008-04-23 @ 07:39:58
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0