stor röjning..

nu är det bara 33 dagar kvar..weii!!

det är disigt o tråkigt väder ute idag, så de blir nog ingen promenad idag heller..hmm..
i söndags jobbade ja o de ska ja göra på söndag igen..

i måndags o igår hade vi stor röjning här hemma..så skönt att äntligen fått gjort de nu, det var minst sagt på tiden..
nu är det "bara" förrådet kvar..hjälp..haha..

igår var vi hos emelie,fredrik o oliver på lite fika, fredrik fyllde 30 år, grattis igen!
på fredag är det dags för tredje omgången babysim=) ska bli skoj!

mmm snart åker alla julgerjer upp..ohh vad ja längtar=)

nu har elliot slocknat igen, så nu ska ja forsätta dricka mitt goda kaffe =)

saknar alla mina underbara vänner som befinner sig runt om i sverige o min syster som fortfarade är i barcelona, men snart kommer du hem!!
tänker på er alla varje dag!!

jag älskar dig min underbara älskling!!

ta hand om er!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0