måndag

ja som ni alla vet har ju både lucia o tredje advent nu seglat förbi oss o då med andra ord så är det inte många dagar( 7) kvar till självaste julafton ..jippi!!

vi blir 11 st hemma här oss på julafton..härligt=)

i helgen som varit så skulle vi egentligen varit hos sofie o pawel o ätit mat, haft julklappslek o gått ut med camping gänget.. men vi fick tyvärr stå över denna gången för jag har haft fruktansvärda magplåger o kramper i typ 2 veckor..suck.. men nu verkar det som att det äntligen har lugnat ner sig..skönt!
men jag hoppas att ni hade super skoj mina vänner!=)

elliot ligger nu o sover så gott o calle jobbar som vanligt..usch calle jobbar 7
dagar i rad nu=( gud vad jag älskar er mina prinsar!

ha en bra dag, själv längtar jag tills elliot vaknar så vi kan gå ut på promenad!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0