kan inte sova...

usch vad tröttsamt det är när man bara ligger o vrider o vänder sig i sängen utan att lyckas somna..o det kliar över allt...suck.. jag har nu sovit 2 timmar, men nu är ja så pigg så jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på...hoppas att jag snart blir trött!

igår( fredag) så fick jag ju som sagt klippt mig o färgat håret..skönt! det var inte en dag för tidigt kan man minst sagt säga..;)o kort blev det..
o shoppat oxå såklart hehe

tusen jätte tack för alla julkorten, alltid kul o få! o skäms på er som inte har skickat ;) hihi...

min stackars lilla sis som nu äntligen kommit hem från barcelona, fick operara bort en visdomstand häromdagen, o inte nog med det så sprack ett blodkärl så hon fick åka in på natten igen för en till operation :( så nu får hon proppa i sig en
massa tabletter.. usch o fy.. tänker på dig stumpan!

nu ska jag lägga mig på soffan o förhoppningsvis somna..mina båda prinsar ligger i sina sängar o sussar så gott, o snarkas görs det allt lite med hihih..

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0