åter en regning dag..

ohh som vanligt så regnar det.. så himla tråkig..det är ju 5 december, men var är den efterlängtade snön???
i söndags blev det ju äntligen första advent=) så nu har alla stjärnor, ljusstakar,tomtar o julgardiner äntligen fått komma upp igen..weii!!

så nu får jag äta pepparkakor o äta tomtegröt för fulla muggar hihi... gott!!

jag betällde precis ett ur gulligt litet set med byxa o väst till elliot som han ska ha till jul=) han kommer ju bli såå snygg hihi..

imorrn är är mitt hjärta äntligen ledig igen, o på fredag är det som vanligt dags
för babysim!

oo jag fick världens nyhet igår, en av mina underbara vänner ska bli mamma..weii..grattis igen gumman!!

ta hand om er alla nu i regnet.. nu är det bara 19 dagar kvar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0