15 maj, en solig fredag

Tjenixen!

Har precis varit en sväng på lekplaten med skrutten, efter det så tog vi oss en kort promenix runt området..det var verkligen jätte härligt att komma ut en sväng o slippa sitta inne o uggla.. jag tror verkligen att det hjälper mot mina magsmärtor att komma ut o röra på mig oxå!

 

Nu är lunchen i ugnen, det blir fiskgratäng ( dock färdigköpt) men den är helt ok ändå :)

Jobb i em, men imorrn så firar jag o min älskling 6 år o dessutom så fyller underbaraste Nettan 26 år! Grattis gumman!

Ha en go helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: ullisar

härligt med sol i Borås! det är ni kanske inte bortskämda med ;)



det väl brukar va så att många magåkommor blir bättre av rörelse, men inte alla. dom som är tarmrelaterade borde rimligtvis få fördel av omkringskuffning (som det la blir när man går?) men annars vet jag inte. frisk luft och sol är underskattad medusin om inte annat! och kärleksfull familj!



grattis mestaste på sexårsdan i förskott!

krams!

2009-05-15 @ 13:39:48
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Jo än så länge tycker ja att vi har bra tur med vädret :)

Ja precis, men det varade inte allt för länge för nu är är jag liggandes igen..

Tack så mycket, det blir med högsta sannolikhet god mat o gott vin om magen tillåter..

kram!

2009-05-15 @ 14:58:24
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0