En regning torsdag den 9 juli

Morrn morrn!

Körde elliot till sommar dagiset för en stund sen, gud min lilla prins blev alldeles förtvivlad när vi skulle gå.. det är kanske inte så konstigt iof ,han har aldrig träffat varken barnen el fröknarna tidigare..men men det blir säkerligen bra under dagen.

Jösses vad det regnar idag, men just idag så gör det inte så mycket eftersom min semester har lidit mot sitt slut o det är dags att börja jobba idag igen..

Här är mina kollegor :)




Ha en fin dag!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: ullrika

vi har sommardagis från nästa vecka. iofs är det då på vanliga dagiset men med nya fröknar. veckan efter det är det på nytt ställe. tias är görnervös. jag försöker vara cool. det går sådär...



krams till er!

2009-07-10 @ 23:51:25
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

men jösses vad tröttsamt det lät.. det kommer säkert att gå bra för eran lilla docka :) kram

2009-07-11 @ 10:50:49
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0