kallt o gott..

mmm nu är det 3 minus, frost på marken o solen skiner till fullo..och elliot har somnat om igen så då passar jag på att krypa ner i sängen igen för att avnjuta en god kopp kaffe o bara njuta! jag har det allt vädligt bra=)

oj så knasig denna helgen blev.. vi skulle ha gått på 30 års fest men det slutade
med att jag o elliot åkte upp till smögen och till pappa o eva, har inte träffat dom sen i somras..ojoj.. det var trevligt!så då kom calles kompisar kristoffer o philip hit för att leka av sig lite haha..
sen på lördagen bar det av till mamsen=) men innan vi kom fram till mamma,så svängde vi av på torp och tog en liten fika med min farmor o farfar,mysigt!

och i lördags fyllde även min lilla snutt( madde) 21 år! grattis igen! sen på em så åkte ja, elliot o mamma till min kusin cornelia för att fira henne lite, hon har precis fyllt 14 år..
igår begav vi oss hem igen, det var ju även fars dag, så då fick ju calle lite presenter såklart! sen på kvällen åkte vi till lustorp för att få avnjuta lite god mat o gott vin..härligt!

ha nu en fortsatt bra dag, o glöm för tusan inte att ta på dig mössan när du går ut!!=)

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för du påminde mig om kaffet jag bhade glömt det haha =)

2007-11-14 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0