tjohoo!

På söndag så åker jag och Elliot till Kroatien tillsammas med Therse o hennes lilla Lova, ska bli så jäkla skönt!
Det är sisådär en 27 grader där nu :-)

Usch i natt hade vi verkligen en skit natt, Charlie var vaken mellan 01.15- till närmare 04..
o han inget var bra, ville inte ha varken mat,napp,gos el lek ..urk!

O igår var jag ute i regnet o rörde på fläsket ordentligt, promixade /löpning/powerwalkade vid 3 olika tillfällen som tillslut hamnade på drygt 1,5 mil totalt, klapp på axeln :-)

Ha en fin dag.




Kommentarer
Postat av: ullrika

Du är så duktig, megaklappar axeln för fullt! Å så kan jag ju inte låta bli att bli liiite avundsjuk på er härliga resa. Ska bli så spännande att läsa om den när ni kommit hem!

2011-09-13 @ 00:07:19
URL: http://ullrika.se
Postat av: Louise

O den var verkligen ljuvlig!

Men ja har ju inte rört mig nu så ja har gått upp istället .. Ops hehe

2011-09-19 @ 07:14:32
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0