Uppdatering!

Halloj!

Jag har tydligen inte bloggat på flera dagar( jag har dock trott att jag har gjort det ) men det beror på att jag plötsligt inte längre kunde skicka inlägg ifrån min iphone,någon mer som har haft detta problem?

Så nu får det bli en sammanfattning!

1 Juni:

Bästaste faster fyllde år, Hurra!!!

2 Juni:

Bästa Eva fyllde 55 år!


3 juni:

Jag, Charlie , Jenny o hennes lille Nils åkte ner till vår marknaden i stan

4 Juni:

Då åkte jag,Calle, Charlie, Elliot o Jon till Liseberg och var där i 8 timmar i det sköna vädret, Elliot är så stor nu så han kunde ha åkband så han kunde åka de flesta barn karusellerna själv :)



5 juni:

Familjen diskuterar vid frukost bordet om vad vi ska hitta på en fin dag som denna, vi bestämmer oss lite spontant att bege oss ner till Helsingborg o bo på hotell :)





6 juni:

Sveriges nationaldag!
Då tog vi oss en dagstur över till Helsingör och gick runt o strosade bland affärsgatorna i den varma solen med
både glass o vatten i högsta hugg.

Lite shopping till pojkarna hann vi såklart med :)



En liten tur till havet fick det bli oxå innan vi skulle på färjan hemåt igen



Innan vi åkte hem så stannade vi hos fam Hedberg i Varberg på en kaffe och
så köpte vi denna Bumbon utav dom, Tack!




Med andra ord så har vi haft ett par perfekta dagar <3

Kommentarer
Postat av: ullrika

Förlåt att jag ligger efter i läsningen!



Bilden på Elliot och dig här ovanför i bilen är såå bra! Den på er och Calle är också fin förstås. Har sett att Charlie verkar funka i bumbon? Så himla roligt att den kommer till användning!!



KRAMS!

2011-06-14 @ 12:35:53
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0