Helgen som varit

Hej hej!

Nu jäklar, nu har jag gått med i Viktklubb så nu ska jag lyckas gå ner 7 kilo på 7 veckor, det är iallafall min plan!
Om jag lyckas med det så kommer jag att ha gått ner 10 kilo och det hade ju vart underbart!

Igår hade vi inflyttnings fest här hemma med ett glatt o härligt gäng vänner, det var super trevligt!!
Tack ni underbara som förgyllde vår kväll!
Barnen hade turen att få lite egentid med bästa farmor o farfar <3

Tack för hjälpen!

O idag har Elliot varit på sitt första barnkalas, han gick hemmifrån vid 15 o kom inte hem igen försen efter 19, gissa om han var både trött efter en lång dag samt glad över att ha fått vara med på kalaset =)

Imorrn är det åter måndag och ladda inför ny vecka där det blir en tur till Gekås med Jenny o barnen imorrn samt en tur till Uddevalla på onsdag då jag ska få jobba i min fasters ljuvliga butik o såklart träffa mina fina vänner !
Calle ska på mässa med jobbet tors-sön så då kan ja lika gärna hitta på något skoj.

Jag funderar starkt på ifall jag och Elliot skulle ta en sista minuten resa o åka till varmare breddgrader och få njuta, bara vi 2..i en hel vecka.. han har ju kommit lite i skymundan ( allt går ju i perioder ) sen lillebror föddes o det är väl inte så konstigt? eller??

Någon som har några bra restips?

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker att ni kan komma och hälsa på oss i Japan ;) Jag saknar er sååå mycket att jag ibland får ont i magen. Ang att du ska gå ner i vikt, chocka inte kroppen för fort, du är redan så fint. Annars är mitt tips att göra huvud axlar knä och tre gånger om dagen :)

2011-08-29 @ 04:22:06
Postat av: farmor

Så mysigt att få ha trollen ett dygn! Puss o kram

2011-08-29 @ 10:25:37
Postat av: louise

Maria: Jaa det hade jag gärna gjort!! Detsamma gumman!! Nej men 1kilo/veckan är lagom =)

Puss



Farmor: Säg bara till när ni vill ha dom igen ;)

puss kram

2011-08-29 @ 11:04:40
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Det låter alldeles underbart att åka iväg bara ni två! Jag har ju fått några egna småresor med EmmaLi nu det senaste (Stockholm och ALV) och jisses sicken kakbit det är! För att inte tala om SKITKUL!!



Gör't vettja! Men tips? Tja, Medelhavet är ju fortfarande hett :)

2011-08-31 @ 12:17:31
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0