20.11

Hej i snöyran!

Igår var vi o besökte min fina faster Lillemor och hennes kompanjon eva lena i deras super mysiga inrednings butik Två Fröknar här Uddevalla, elliot satt fint vi dett bord och åt glass o lekte med bilar medans jag o mamma kunde kika runt .


Julpyntet har kommit fram i butiken o i fika delen ( man kan köpa dagens kaka o kaffe medans man shoppar ) , ni ser en väldigt liten skymt av butiken


Elliot fick även en peng av gammelfarmor o gammelfarfar att köpa en leksak för, han köpte ett stort paket med låtsas livsmedel som han leker hur mycket som helst med :)


Elliot o mormor leker kiosk!


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men jag gissar på en tur ut i snöyran =)

Ha en fin dag!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0