Lördag

Tjenixen!


Sitter hemma hos mamman min o har det bra, elliot kollar på film o smaskar på en apelsin.. en härlig lördagsmorgon helt enkelt !

Igår kväll åkte jag hem till min fina vän andrea o myste lite o rätt var det var så kom vi på att det faktiskt är 10 år sen till sommaren som vi gick ur 9 an..herregud vad tiden går fort! O så plockade vi fram skolkatalogerna..haha..hmm..ja vad ska man säga, det var inte allt för vacker syn haha..

Idag blir det mera mys med mina nära o kära här i Uddevalla =)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hjärtero

Hej vännen! Tack för ditt inlägg, det värmde.



Men vad är det jag läser...tog ni fram skolkatalogerna haha =). Ja, tänk att det är 10 år sedan vi gick ur nian...det är helt sjukt. Har du fått någon inbjudan till "klassfesten"? Jag har inte fått någon men alla mina vänner häruppe som gick ur nian 2000 har fått det.



Ta hand om dig!

Kram

2010-01-31 @ 10:28:53
Postat av: louise

Härligt! Ja det verkligen längesen, känns galet haha.. nej och inte heller hört någonting om det, hoppas verkligen att det blir av!

var det längesen dom fick det eller?

Tack du med vännen!

Kram

2010-01-31 @ 10:58:12
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0