Snuffi

Är sjuk, han hostar,febrig o hängig stackarn!
Så nu ska han vara hemma ifrån dagis så han blir frisk o pigg till Julhelgen!



Dagens härliga konversationer mellan mig o min goa son

Jag ligger i sängen o surfar på datorn, då kommer elliot in o frågar om jag facebookar haha

- Jag säger till elliot att det är bra att dricka mycket vatten när man är sjuk

- Elliot
:Ok mamma jag är ju sjukskriven idag ..

Kärlek!

Annars börjar jag återhämta mig så smått nu efter 2 långa veckor som jag har varit sjuk, skönt att känna att det går åt rätt håll iallafall!

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Boa & Anita

Den lilla snutten. Bara han blir bra till helgen, men denna influensa är hur jobbig som helst. Boa har nu insjuknat: Känner du dig på bättringsvägen - hostan ger väl inte med sig - Hur är det med Calle - ligger han för ankar. Kram till alla sjuklingar

2010-12-22 @ 07:58:58
Postat av: Anonym

2010-12-22 @ 08:04:32
Postat av: louise

Ja äntligen! både hostan o förkylningen börjar släppa greppet om mig, inte en dag för tidigt!

Calle känner sig hängig o risig men hoppas att han klarar sig så gott de går! Kryas kramar till er

2010-12-22 @ 11:47:03
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0